Pokazywaliśmy już wam przykłady na oryginalne, nietypowe wykorzystanie negative space w projektowaniu reklam, plakatów i…
Negative space, czyli przestrzeń, która otacza główny element projektu, stanowi jego tło lub… przekazuje dodatkową treść. Aby wykorzystać ją w oryginalny i pomysłowy sposób może być dobrą zabawa albo wyzwaniem, na pewno wymaga jednak kreatywności.
Pokazywaliśmy już wam przykłady na oryginalne, nietypowe wykorzystanie negative space w projektowaniu reklam, plakatów i materiałów promocyjnych. Zajmowaliśmy się także wykorzystaniem czarno-białej negative space w kampaniach społecznych. Nasze poprzednie zestawienie prezentowało prace, których twórcy wykorzystali efekt psychologiczny, jaki niesie kontrast czerni i bieli.
Tym razem chcielibyśmy przedstawić wam prace utrzymane tylko w czerni i bieli, ale w “lżejszej” tematyce. Czy tak wyraziste i poważne zestawienie może być humorystyczne lub zaskakujące?
Kampanie reklamowe
Phillips, latarki LED
Agencja Oglivy & Mather, Gurgaon w Indiach
#1
#2
Volkswagen, kampania dodatków
Agencja DDB Mudra z Guragon w Indiach
#1- automatyczna kontrola odległości
#2 – funkcja Hill Hold
#3 – lampy ksenonowe
Festiwal Food & Wine w Melbourne
Kaushnik Shivanagere Badarinarayana
Plakaty filmowe i teatralne
Titanic
Milutin Markovic
Hamlet
Milutin Markovic