Wtyczki WordPress dla copywriterów i content managerów

10 narzędzi do content marketingu na WordPress

 

Content marketing to obecnie jedno z podstawowych narzędzi marketingowych – niezależnie czy chodzi o sprzedaż, o tworzenie marki i wizerunku, czy o angażowanie użytkowników.
Tworzenie wartościowych, interesujących treści to dopiero początek. Klucz do sukcesu to zarządzanie nimi – promowanie, upowszechnianie na różnych platformach i kontrolowanie ich „życia” w sieci.

Wszechstronność WordPressa sprawia, że istnieje sporo narzędzi, które ułatwiają pracę copywriterów i content managerów. Przygotowaliśmy dla was listę 10 wtyczek WordPressa do zarządzania treścią i content marketingu. Dzięki nim sprawicie, że publikowane treści zostaną zauważone!

Wtyczki WordPress dla copywriterów i content managerów
Wtyczki WordPress do sprawnego content marketingu

 

Content management – wtyczki WordPress

Editorial Calendar

Content marketing na WordPress - Editorial Calendar
Wtyczki WordPress do content marketingu – Editorial Calendar

Wtyczka dodaje do panelu admina WordPress kalendarz, w którym zaplanujesz wpisy i ich tematykę. Przejrzysty layout pozwala szybko zorientować się, jakie treści czekają na publikację i jakie wymagają uzupełnienia. Wtyczka przyda się zwłaszcza większym grupom copywriterów.
Źródło

 

Publikacja w mediach społecznościowych – wtyczki WordPress

Monarch

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Monarch

Skuteczny content marketing polega również na mądrym promowaniu i udostępnianiu stworzonych treści w mediach społecznościowych. Wtyczka Monarch pozwala odwiedzającym twoją stronę na szybkie udostępnienie posta w prawie 20 mediach społecznościowych. Wtyczka wyświetla także statystyki dotyczące udostępnień posta.
Źródło

Social Media Feather

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Social media feather

Ta lekka wtyczka umożliwia szybkie udostępnienie twoich postów i innych treści w mediach społecznościowych. Ustawienia wtyczki możesz edytować tak, aby umożliwiały również bezpośrednie dodanie cię do znajomych lub obserwowanych.
Źródło

Floating Social Media Icon

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Social media flying icons

W przeciwieństwie do Monarch, ta wtyczka tworzy „pływające” okno lub belkę z symbolami mediów społecznościowych, która przesuwa się wraz z tym, jak odwiedzający przesuwa stronę. Okno znajduje się zawsze pod ręką, a przez to ułatwia udostępnianie twojej treści.
Źródło

Microblog Poster

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Micro blog poster

Microbloger post udostępnia w mediach społecznościowych zarówno nowy, jak i starszy content z twojej strony. Kiedy opublikujesz nową treść, wtyczka automatycznie poinformuje twoich użytkowników na wybranych platformach, że na twojej stronie czeka na nich świeży post.
Źródło

 

Zarządzanie linkami – wtyczki WordPress

Broken Link Checker

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Broken Link Checker

Nieaktywne linki mogą obniżać ranking strony i pozycję w wynikach wyszukiwania. Aby tego uniknąć, możesz używać wtyczki Broken Link Checker – przeskanuje ona treści, strony, komentarze i inne treści w poszukiwaniu nieaktywnych linków. Wtyczka zaznacza niedziałające linki i pozwala na ich edycję.
Źródło

Redirection

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Redirection

Ta wtyczka zarządza przekierowaniami 201 oraz śledzi pojawianie się błędu 404. Przydaje się zwłaszcza, kiedy czeka cię migracja podstron ze starej witryny lub przejście na WordPress.
Źródło

SEO i pozycjonowanie – wtyczki WordPress

Google XML Sitemap

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – XML Sitemaps

Nietrudno się domyślić, jak działa ta wtyczka: Google XML Sitemap tworzy wersję XML strony, aby ułatwić robotom Googla przeszukiwanie treści i indeksowanie witryny.
Narzędzie jest przyjazne w obsłudze – mapę XML strony możesz zbudować dosłownie w kilka minut. Wtyczka powiadomi także Google i inne wyszukiwarki, kiedy stworzysz i opublikujesz nowe treści.
Źródło

Google Analytics by MonsterInsights

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – MonserInsights

Dzięki tej wtyczce połączysz swoje konto na WordPress z Google Analytics – pozwoli ci to sprawdzić, jak odwiedzający trafiają na twoją stronę, jak używają twojej strony i co zrobić, aby wracali. Wtyczka jest przyjazna w obsłudze, a analizy z narzędzia Googla możesz sprawdzać bezpośrednio z poziomu WordPress.
Źródło

Google Analytics Dashboard for WP

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Google Analytics Dashboard

Ta wtyczka pozwala śledzić ruch na twojej stronie, a najważniejsze wyniki pokazuje ci bezpośrednio w oknie WordPress. Oprócz ogólnych statystyk zyskujesz także dostęp do pogłębionych raportów, przedstawiających szczegóły dotyczące poszczególnych postów.
Źródło

All in One SEO Pack

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – All in One SEO Pack

Tę wtyczkę do WordPress zna chyba każdy bloger i content manager. Za pomocą formularzy możesz zoptymalizować stronę pod kątem SEO i zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania. Oprócz uzupełnienia meta danych, snippetów Google i słów kluczowych, All in One SEO Pack zawiera bardziej zaawansowane opcje dotyczące indeksowania.
Źródło

Yoast SEO

Content marketing na WordPress
Wtyczki WordPress do content marketingu – Yoast

Jeśli All in One SEO Pack jest dla Ciebie zbyt skomplikowany, ale szukasz równie efektywnego rozwiązania, skorzystaj z Yoast SEO. To druga pod względem popularności wtyczka WordPress, która optymalizuje stronę pod wyszukiwarki. Umożliwia używanie słów kluczowych w różnych elementach strony i treści (adres URL, nagłówki, linki, snippet) – możesz zwiększyć ruch na stronie dzięki samej optymalizacji!
Źródło

 

Podsumowanie – wtyczki WordPress do content marketingu

Content marketing to najlepsza technika do zwiększenia zainteresowania twoją stroną i podniesienie wskaźnika konwersji. Stworzenie strategii content marketingu może być łatwiejsze niż myślisz, jeśli skorzystasz z proponowanych przez nas narzędzi.
Optymalizacja SEO, uważne sprawdzanie nieaktywnych linków, publikowanie i udostępnianie treści w mediach społecznościowych to podstawy udanego zarządzania treścią.

 

A jakich wtyczek WordPress do content marketingu wy używacie? Czekamy na wasze odpowiedzi!

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz