Czy są tu początkujący copywriterzy, którzy martwią się, że nie mają portfolio? Weźcie przykład w Solomona Tsitsuashvili’ego, copywritera, który postanowił, że przez rok codziennie będzie tworzył jedną reklamę – z tekstem i grafiką.

Solomon wybiera codziennie jedną markę i na podstawie jej historii, kontekstu kulturalnego i elementów, z jakimi kojarzona jest przez użytkowników tworzy hasło reklamowe i grafikę do reklamy.

Humor niektórych reklam może być kontrowersyjny i nie każda agencja miałaby odwagę podpisać się pod niektórymi pomysłami Gruzina, ale wśród 365 prac są również takie, które zaskakują błyskotliwymi pomysłami.

Wybraliśmy dla was 9 prac, które najbardziej się nam spodobały. Resztę reklam możecie zobaczyć TU.

#1 Air B’n’B

Jak copywriter może szybko stworzyć portfolio?
Najlepsze grafiki z cyklu 365 reklam w 365 dni

 

#2 Victoria’s Secret

 

#3 Nike

 

# 4&5 FedEx

 

#6 Audi

 

#7 Toyota

 

#8 Heineken

 

#9 Kinder Niespodzianka