Jeśli pracujesz jako freelancer, prawdopodobnie musisz spędzać dużo czasu przed komputerem w warunkach nie zawsze…
Czy są tu początkujący copywriterzy, którzy martwią się, że nie mają portfolio? Weźcie przykład w Solomona Tsitsuashvili’ego, copywritera, który postanowił, że przez rok codziennie będzie tworzył jedną reklamę – z tekstem i grafiką.
Solomon wybiera codziennie jedną markę i na podstawie jej historii, kontekstu kulturalnego i elementów, z jakimi kojarzona jest przez użytkowników tworzy hasło reklamowe i grafikę do reklamy.
Humor niektórych reklam może być kontrowersyjny i nie każda agencja miałaby odwagę podpisać się pod niektórymi pomysłami Gruzina, ale wśród 365 prac są również takie, które zaskakują błyskotliwymi pomysłami.
Wybraliśmy dla was 9 prac, które najbardziej się nam spodobały. Resztę reklam możecie zobaczyć TU.
#1 Air B’n’B
#2 Victoria’s Secret
#3 Nike
# 4&5 FedEx
#6 Audi
#7 Toyota
#8 Heineken
#9 Kinder Niespodzianka