32 aplikacji dla pracy zdalnej

Najlepsze aplikacje do pracy zdalnej

 

Praca zdalna będzie o wiele łatwiejsza, jeśli zaczniesz używać odpowiednich narzędzi. Mamy dla ciebie listę z 32 aplikacji, które pomogą zorganizować pracę każdemu zespołowi rozproszonemu na dowolnej szerokości geograficznej.

32 aplikacji dla pracy zdalnej
Źródło obrazka: pixabay.com/en/users/Unsplash-242387/

1. Workfrom: Pomaga znaleźć miejsce prywatne lub publiczne dla spotkań biznesowych w wielu dużych miastach na całym świecie.

2. Slack:  Pozwala uniknąć nagromadzenia maili i dokumentów dotyczących projektu, z których korzystają pracownicy na różnych platformach. Jest zintegrowany z sieciami społecznościowymi.

3. Trello: Zarządzanie projektami w oparciu o system kartek i tablic projektowych.

4. Dropbox: Wymiana dużymi plikami oraz tworzenie kopii zapasowych.

5. Evernote: Niezawodna i bardzo popularna aplikacja symulująca wirtualne biuro.

6. Meldium: Zarządzanie hasłami w zespole. Pozwala na dostęp do aplikacji i informacji dzięki automatycznemu wpisywaniu hasła.

7: Hackpad:  Wspólne dokumenty, z których można korzystać w czasie rzeczywistym.

8. Draft: Aplikacja dla wspólnego tworzenia, edycji oraz analizy dokumentów.

9. Sunrise: Kalendarz i harmonogram zintegrowany z Facebookiem oraz Evernote.

10. Skitch: Aplikacja dla Evernote, która pozwala na komentowanie dokumentów i obrazków poprzez dodanie strzałek, tekstu oraz innych informacji na screenshotach i zdjęciach.

11. Zapier: Automatyzacja wszystkich procesów z Slack botów na Twitterze.

12. iDoneThis: Skłania każdego z członków zespołu do rejestrowania działalności danego dnia za pomocą maila, a następnie kompiluje odpowiedzi do zbioru i wysyła wszystkim członkom zespołu.

13. Asana: Polepsza współpracę i produktywność zespołu dzięki swoim narzędziom do organizowania zadań, dzielenia obowiązków i utrzymania celów.

14. GoToMeeting: Łatwe podłączenie do wideokonferencji.

15. iMeet: Łączy audio i wideopołączenia z dokumentami.

16: yaM:  Upraszcza planowanie harmonogramu oraz notatek do spotkań wirtualnych i osobistych.

17. Box: Przyjazne udostępnianie plików.

18: Momentum: Prywatny panel, który wyświetla wszystko, co jest ci potrzebne do samomotywacji, zachowania flow oraz osiągnięcia celu.

19. Yugma: Web konferencje ze wspólnymi pulpitami oraz plikami.

20. Pocket: Pozwala przechowywać artykuły, które można przeczytać w trybie offline, gdy masz wolny czas.

21. Focus@Will: Muzyka w tle, która sprzyja lepszej koncentracji dzięki oparciu na zasadach neurologii.

22. Boomerang: Wysyłanie zaplanowanych wiadomości i przypomnień.

23. Buffer: Zarządzanie sieciami społecznościowymi, które obsługuje różne harmonogramy. Pozwala zoptymalizować pracę przez wstępne planowanie.

24. Hootsuite: Panel z zakładkami popularnych sieci społecznościowych.

25. 1Password: Zarządzanie hasłami i bezpieczeństwem w zespołach.

26. Docady: Robi z twojego smartphona skaner.

27. PandaDoc: Aplikacja, która może tworzyć, wysyłać i odbierać dokumenty podpisane elektronicznie.

28. Solo: Zarządzanie projektami, kontrolowanie czasu pracy oraz rozliczeń, a także inne funkcje biznesowe dla freelancerów.

29. Rescue Time: Indywidualny panel narzędzi do zarządzania czasem pracy wszystkich członków zespołu.

30. Every Time Zone: Łatwy w obsłudze system do koordynacji i planowania pracy członków zespołu, którzy znajdują się w różnych strefach czasowych.

31. World Time Buddy: Asystent planowania terminów spotkań dla osób znajdujących się w różnych strefach czasowych.

32. Wunderlist: Doskonała aplikacja do planowanie zadań i układania list.

Źródło: www.inc.com

Zapisz

Zapisz