Grafika 3D w reklamie

Ile reklam proszku, syropu na kaszel lub serka śniadaniowego możecie wymienić z pamięci? Większość z nich jest do siebie podobna i nie grzeszy zbytnią oryginalnością.
Copywriterzy, marketerzy i specjaliści od kreowania wizerunku poświęcają wiele sił twórczych na to, aby dla produktów zwyczajnych i przewidywalnych stworzyć reklamy, które będą zapadały w pamięć.

Dlatego postanowiliśmy przypomnieć wam oryginalną i pomysłową reklamę belgijskiej firmy przewozowej De Lijn autorstwa agencji CC (Creative Conspiracy), która odpowiadała również za animację 3D. Jest to jednocześnie doskonały przykład na to, jak kreatywnie wykorzystać animację 3D w e-commerce.

Hasłem reklamowym było „It’s smarter to travel in group, take the bus”. Cztery zabawne spoty – z pingwinami stawiającymi czoła orce, mrówkami broniącymi się przed mrówkojadem, świetlikami i krabami podróżującymi bezpieczniej, bo w grupie – ilustrują korzyści, jakie daje wspólne podróżowanie.

 

Napiszcie nam w komentarzach, który spot podobał się wam najbardziej. A może znacie jeszcze inne podobne reklamy?