Jak uwagi klienta niszczą grafikę

Jak komentarze klientów mogą zniszczyć pracę grafika

Jak klienci skomentowali znane projekty graficzne

 

Projektujesz świetną grafikę, spędzasz nad nią całe tygodnie, wkładasz mnóstwo twórczego wysiłku, aby stworzyć coś naprawdę spektakularnego. Przesyłasz swoją pracę do zleceniodawcy i zaczynają się… konsultacje.
Pół biedy, jeśli zleceniodawca konsultacje przeprowadza ze współmałżonkiem lub pracownikiem firmy. Gorzej, jeśli Twój projekt musi zadowolić cały komitet, kilka(naście) osób z działu kreacji i tak dalej. Możesz spodziewać się dziesiątek maili o treści „Plakat/okładka/ulotka świetne, bardzo nam się podoba, jednak mamy jeszcze kilka małych uwag…”.
Efekt? Przykuwający uwagę, wysmakowany design zamieni się we wtórne, grzeczne i marketingowo nietrafione straszydło. Dodajmy do tego czas zmarnowany na absurdalnych poprawkach i jałowych sporach.
„Design by committee”. Na sam widok tej frazy można albo wpaść w rozpacz, albo… śmiać się. Dom Carter na Creative Bloq pokazał, jak podeszli do tego obdarzeni sporym poczuciem humoru graficy z Grapheine. Ich prace w ironiczny sposób prezentują, jak by wyglądały ikony projektowania graficznego z poprawkami klientów z piekła rodem.
Zerknijcie na komentarze – brzmią znajomo?

 

Ikony projektowania zniszczone przez komentarze klientów
Grapheine, Anatomy of a murder

 

Jak komentarze klientów mogą zniszczyć pracę grafika
Grapheine, Chat noir

 

Ikony projektowania graficznego designed by committee
Grapheine, Bob Dylan

 

Logo Luwru zniszczone przez komentarze klientów
Grapheine, Luwr

Anatomy of a Murder
Bob Dylan

Chart Noir
Luwr

Oryginalny post znaleziony tu.

Zapisz

Zapisz

Skomentuj

Dodaj pierwszy komentarz (nie wymaga logowania)!

avatar
wpDiscuz