Nie tylko wśród freelancerów pokutuje przekonanie, że bez dużych pieniędzy nie można stworzyć dobrej kampanii reklamowej. Na szczęście istnieje także marketing partyzancki, w którym ważniejsze od pieniędzy są wyobraźnia, oryginalne pomysły i minimalne koszty. Jeśli możesz zaskoczyć klienta, rozbawić go i sprawić, aby cię zapamiętał – brawo, skutecznie wykorzystałeś marketing partyzancki!
Dotyczy to także właścicieli sklepów, którzy nie pozwalają, aby ich kreatywność ograniczały środki finansowe.
Poniżej przedstawiamy listę ponad 10 zdjęć zrobionych w sklepach spożywczych i wielobranżowych na świecie, które ilustrują, jak oryginalnie i niekonwencjonalnie można podejść do promocji produktu i jego ekspozycji.
#1 Wiktoriański iPad
#2 To uczucie…
#3 Marketing dostosowany do okazji
#4 Smoczy owoc – zostały już tylko dwa!
#5 Nie obrażaj sera
#6 Reklama na Halloween
#7 Uważasz, że biały kubek wygląda niewinnie?
#8 W sklepie z żywnością azjatycką
#9 Dobry powód
#10 Życie to sztuka wyboru
#11 Produkt pierwszej potrzeby
Źródło